piatok 30. apríla 2010

Krúžok Zvedavko v Snine


V Snine bolo super. Keď sme prišli do galérie, ktorá sa predtým volala Miro a teraz sa volá Andrej Smolák. Ale piatakov tam bolo menej, tak išli prví na prehliadku. Pán Andrej Smolák nemal veľa času, ale s piatakmi sa trochu stihol porozprávať. Keď sme šli dnu Andrej Smolák bol už preč. Teta nám porozprávala o kresbách. Hneď som vymyslel hru Kto nájde najkrajší obraz. Potom sme vyšlivon a dali sme si rozchod. Ja a Natan sme šli hneď na zmrzlinu. Potom sme si išli sadnúť. Ja som si kúpil vodu. Neskôr sme išli do potravín. Tam som si kúpil cukríky Jojo a keksík Delisa. Natan si kúpil cukríky Bonpari. Stretli sme sa pred galériou. Potom sme
išli všetci na zmrzlinu. Bolo tam super :-))



Deň Zeme 2010
V tomto školskom roku sme skladali rôzne obrázky z vrchnákov PET fliaš. My sme vytvorili našu Zem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára